art.outside's Weblog

…apie tai, kas kuria vaizdą aplink tave ir mane…

Jie yra universalūs ir yra citrinos kvapo, jie švečia kaip reikiant

leave a comment »

sveciamieji-milteliai-010

Kai kuriems firminiams ženklams šitai tinka ir suteikia tam tikro žavesio. Čia gal tokia apgalvota rinkodaros strategija, sustiprinti šūkį “Praktiški žmonės renkasi “X” ” ir įtikti tam tikrai specifinei auditorijai.  Mano dėmesį juk atkreipė.

Šitai susiję su art.outside, nes šitai puošia mano virtuvę ir šičia būta kažkieno kūrybos.

Tags: aromatas, citrinų kvapas, gera kokybė, Norfa, praktiški žmonės, sąmojis, rinkodara, strategija, universalumas, tikslinė auditorija, švečiamieji milteliai, Airija, žema kaina.

Written by artoutside

November 25, 2008 at 01:47

Posted in artoutside

Tagged with

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s